SIDOR

2 augusti 2012

Andra - Gammal och ung

När jag fick veta temat för dagen visste jag direkt att det här skulle bli dagens bild i fotoutmaningen. Jag har visat den här på bloggen vid ett tidigare tillfälle, men eftersom det är en av mina favoritbilder på E och hans morfar, får den vara med igen. E ger morfar en hård puss på näsan.

Att kalla morfar för gammal känns både lite fel och dumt, för morfar är egentligen inte alls gammal.  Att bilderna på E och morfar griper tag lite extra i mig har troligen med att göra att morfar blev sjuk och fick genomgå en stor operation under tiden E låg i min mage.



Vill ni se de andra bilderna i utmaningen kan ni göra det hos Kristina.

Mina tidigare bilder i fotoutmaningen:

Första - Dagens... l

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!