SIDOR

24 maj 2012

Välkommen till världen- present

När vi var nere hos mina föräldrar i förra veckan passade vi på att träffa lite kompisar. En av mina gamla barndomskompisar fick en liten kille i januari, och nu fick vi äntligen möjlighet att träffa lille söte O. Självklart fick han en välkommen till världen-present från oss. En body i den orange flodhästtyget med turkosa kantkand, just den kombinationen kom jag på när jag satt och virkade på mina mormorsrutor några dagar tidigare, och det blev riktigt läckert tycker jag! Till den ett par brun/turkos randiga muddbyxor i velour, med vit/blå randiga muddar till. Och sen en dregellapp i det bruna molntyget.

Mönster:
Mitt egna. Både body och byxa storlek 68

Bäst just nu:
Det är så roligt att ta upp kontakten med gamla barndomskompisar igen, det är flera som jag inte haft kontakt med på flera år som jag träffat nu sedan vi fått barn. Just mamman till O träffade jag på bb när jag fick min lillasyster så vi har känt varandra sedan vi var tre år.

Sämst just nu:
Att min lille kille ligger i feber. Vi har varit och träffat doktorn idag då E har andats så tungt i natt. Det var falsk krupp så med lite medicin skall han vara bra på några dagar. Mitt lilla hjärta, vad jobbigt det är när de är sjuka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!